یزدفردا "صبح روز دوشنبه 4/8/88 در آييني با حضور تابش نماينده مردم اردكان در مجلس، روستايي فرماندار اردكان ،‌مقوم مديرعامل شركت مخابرات استان يزد،میر سعیدی معاون عمرانی استاندار و جمعي از مديران و مقامات استاني و محلي ، 18 طرح مخابراتي و شهرستان اردكان بصورت همزمان به بهره برداري رسيد.


اين طرح ها با سرمايه گذاري بالغ بر 10ميليارد ريال بصورت همزمان و در محل ICT روستايي روستاي هامانه از توابع شهرستان اردكان افتتاح شد.

در اين آيين تابش نماينده ي مردم اردكان در مجلس شوراي اسلامي ارايه ي خدمات خوب و شايسته شركت مخابرات استان به روستاييان را ستود و افزود : خوشبختانه مخابرات استان هميشه در كسب رتبه هاي برتر كشور مطرح بوده و چنين امري بيانگر سازماني پويا و مديريت توانمند است.

وي با اشاره به ارائه خدمات دولت به روستاييان افزود: دولت كنوني همچون دولتهاي پيشين خدمات خوبي را به روستاييان ارايه كرده است.

در ادامه رييس شوراي اسلامي روستاي هامانه پاره اي از مشكلات و مسايل اين روستا را با تابش در ميان گذاشت و تابش در جهت مرتفع نمودن آنها قول مساعد داد.

در ابتداي اين آيين در يك تماس تلفني با مهندس تقی پور وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات طرحهاي مذكور بصورت همزمان به بهره برداري رسيد.

شايان ذكر اينكه تاسيس چند دفتر ICT روستايي، را ه اندازي و بهره برداري از تلفن همراه روستايي (GSM) و ارتباط راه دور از جمله طرحهاي بهره برداري شده در اين آيين بود.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا